"
"

Påväg

Just nu så sitter jag i den sjukt varma bilen och väntar på att mamma ska handla maten klart. Hehe brukar typ aldrig gå in eftersom att jag tycker matbutiker är så tråkiga. Vet inte varför jag tycker det...

Imorse vaknade jag klockan 10. Sen så gick jag direkt till datorn och fixade tidsinställda. Tror jag fixade så att ett inlägg varje dag ska komma upp medans jag är borta i Dalarna. Fast kommer blogga lite från mobilen också. Sen så åt jag lite frukost, packade net det sista behövliga och duschade. 

Det var fint väder idag vilket gör en på sjukt bra humör. Dock så står det på bilen att det bara är 15 grader ute, fast det känns mer som 20 tycker jag...
 
Vi hörs senare! Ni får en bild på de fina körsbärsblommorna från i vår :)
DATUM: 2015-06-25 / TID: 14:08:01
Kommentarer
Postat av: Maria - To make each day count

Om sex år kommer du tycka det är trevligt att gå in i en matbutik ;) Känner mig asgammal när jag säger det här, men det hände för mig, när jag flyttade hemifrån :P

Svar: Jo, jag antar att det är så :) du känner dig nog inte gammal, det är nog jag som känner mig ung :P
Maja Afzelius

2015-06-25 @ 19:50:49
URL: http://headoverheals.blogg.se
Postat av: Sarah

Jobbigt o sitta i en varm bil :P

2015-06-25 @ 23:10:14
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D