"
"

Onsdag

God eftermiddag!
Nu har jag just kollat på några youtube videos och nu tänkte jag snart kanske läsa den bok jag just nu håller på att läsa och kanske lyssna på lite musik. Jag förstår verkligen inte hur man inte kan gilla att läsa? Jag tycker att det är grymt avkopplande + att man får en annan bild av historien om man jämför med att titta på film. En bok är ju liksom så mera detaljrik. Just nu läser jag Paper Towns av John Green. Hitills så har den varit ganska seg och inte alls så bra som hans The Fault In Our Stars som jag btw läste ut på en dag bara för att den var så bra. Dock så har jag bara kommit till hälften utav boken än så länge så den kan ju bli bättre. 
 
Jag har dessutom en ansiktsmask på mig nu så måste skölja ur den också. Jag har fått så mycket finnar på sistone och andra prylar i ansiktet så jag tyckte att det behövdes.
Aja ni får mer uppdatering senare!
DATUM: 2015-06-24 / TID: 15:08:51
Kommentarer
Postat av: Mary

"If you don't like to read, you haven't found the right book"

Tycker citatet säger sitt, själv är jag också lite av en boknörd så förstår inte hur man inte kan gilla att läsa, hehe :)

Kram!

Svar: Nej, faktiskt inte jag heller. Brukar inte ha tid till det i vanliga fall men nu när man har sommarlov så kan man ju passa på :)Kram
Maja Afzelius

2015-06-24 @ 18:56:27
URL: http://sstylish.blogg.se
Postat av: Malin Thorell - hobbyfotograf

svar: Åh men tack så jättemycket :)
Detsamma :)

2015-06-24 @ 19:11:43
URL: http://malinthorell.blogg.se
Postat av: AW - Fotograf

Tack snälla, det var helt toppen faktiskt förutom att alla var helt crazy, hahah!

Svar: Åh, jag förstår det...
Maja Afzelius

2015-06-24 @ 19:26:17
URL: http://megapixeln.se
Postat av: Cornelia

Vad mysigt att läsa lite :)

Svar: Verkligen! Man måste passa på nu när man har sommarlov och faktiskt har tid till det :)
Maja Afzelius

2015-06-24 @ 20:36:11
URL: http://corneliae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D