"
"

Goddag! :)

Hejhej!
Idag så vaknade jag upp klockan 10 sen har jag mest suttit vid datorn faktiskt. Har just nu TV.n på och lyssnar på musik i bakgrunden. Rätt mysigt faktiskt.
Idag händer det inte så mycket. Ska försöka att gå ut eftersom att jag inte varit ute på 2 dagar. Katastrof ju! Får bli någon liten promenix kanske. 
 
Imorrn så ska jag till grönan med min kompis Frida och hennes kompisar. Det ska nog bli kul. Får se ifall jag kanske tar med kameran. Fast det blir nog lite mycket att bära + att jag inte vill ha den när jag ska åka på attraktioner och grejer. Ni får nöja er med mobilbilder.
Ni får ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi senare! :)
 
DATUM: 2015-06-16 / TID: 13:46:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D