"
"

Godmorgon

Hejhej! 

Idag var en sådan dag då man verkligen inte vill gå upp på morgonen. Ändå på något sätt så lyckas jag ta mig upp ur sängen ändå. Jag är ju tvingad att gå upp 6 på morgonen för att komma till jobbet när det bara går ersättningsbussar som tar dubbelt så lång tid som det skulle ta om jag tog tåget. När tågen inte går så märker man verkligen hur mycket man skulle behöva de. Det är ändå inte så lång tid tills de ska gå som vanligt igen så man får väl helt enkelt stå ut.

Dessutom de här att lokaltrafiken inte verkar kommunicera med varann. Måste  liksom varje morgon vänta 10 min på nästa buss för att inte komma för tidigt. Hade det inte varit bättre med ersättningsbussar som går lite senare så man kan ta en annan buss så man verken kommer för tidigt eller för sent?
 
Aja men iaf så hoppas jag att ni har en bra morgon så hörs vi senare! 
DATUM: 2015-07-30 / TID: 07:40:51
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D