"
"

Bio och dagens planer

Hejhej Läsare!
Igår så typ glömde jag lite att blogga. Tog det ändå mest lugnt fram till eftermiddagen då jag skulle till stan med Lina. Vi åt gott italienskt och sen så gick vi på bio. Vi såg filmen Paper Towns som jag ju redan har läst. Måste säga att filmen var sjukt mycket bättre än boken. Filmen tog bort onödiga och komplicerade delar som gjorde att man förstod handlingen bättre. Så jag rekomenderar er att se filmen. Den är absolut inte bättre än The Fault In Our Stars men bra och mysig helt enkelt. Den var faktiskt rätt rolig och man behöver inte gråta en tår till den, hehe. Sen så åkte vi hem vilket typ tog en timme eftersom att man nu är tvungen att ta ersättningsbussarna tillbaka från stan. Härligt, härligt. Bra att pendeltågen börjar gå som vanligt den 3 augusti iaf.
 
Idag så har jag och mamma planerat att åka till Vällingby och se vart jag ska jobba de näst kommande 2 veckorna. Jag måste ju såklart hitta och sådär. Börjar jobba imorrn så måste dessutom hitta mitt hänglås som är någonstans.
Vi hörs senare! :)
DATUM: 2015-07-26 / TID: 13:10:45
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D