"
"

Tisdag

Hej hej!
 
Idag är det tisdag, känns lite konstigt för jag trodde det var lördag igår så det känns lite som en söndag idag. Idag ska jag vara med min kompis/syssling Hanna. Vi ska först åka och shoppa lite och sen så ska vi nog åka hem till mig och kolla på film.
 
Just nu sitter jag och dricker te framför datorn. Jag har blivit en riktig te-människa på sistone. Älskar verkligen te nu på vintern. Fryser hela tiden så det gör att jag blir varmare.
 
Igår var jag på middag hos min pappas halvbror så det var därför jag inte hann blogga, kom hem ganska sent också. Nu ska jag göra iordning mitt rum så vi hörs senare :)
 
Jag hoppas allt är bra med er och att ni får en riktigt bra tisdag!
Jag kommer nog posta några fler inlägg idag. Har lite tips och sånt som jag ska fixa så vi hörs senare! :)
Bild från Dalarna :)
DATUM: 2015-01-06 / TID: 12:42:59
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D