"
"

Till stranden (igen)

Det blir mycket badande nu känner jag, men jag klagar fortfarande inte. Måste ju somsagt passa på nu när det verkligen är toppväder och sommaren har kommit. Tyvärr så har den kommit lägligt till skolstarten och jobben. Jag har ju iallafall två hela dagar kvar till min skolstart. Är superskönt att man iallafall kan njuta av de sista dagarna ute i solskenet. 
 
Igår så bloggade inte jag. Dels för att jag faktiskt inte hade någon lust eller inspiration och dels för att jag i princip bara var hemma vilket hade blivit ett tråkigt inlägg om hur jag bara satt inne hela tiden... 
Såg på idol på kvällen dock vilket är riktigt kul. Vissa fattar man ju inte varför de är där överhuvudtaget. Aja men det var någon kille där på slutet som var sjukt duktig tyckte jag. 
Nu ska jag snart bege mig så vi hörs senare! :)
 
DATUM: 2015-08-19 / TID: 10:10:19
Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Ljuvligt att bada i det fina vädret! Hoppas du får en bra start på terminen!

Svar: Tack så mycket! :)
Maja Afzelius

2015-08-20 @ 11:23:32
URL: http://www.scaniatjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D