"
"

Till stranden idag

Bilderna är från danmark
Hejhej! :)
Idag är en sådan dag när solen lyser och det är hyffsat varmt. Så jag och Lina ska till bonäs och bada/sola. Blir väldigt mycket bad nu känner jag men man måste ju passa på innan sommaren tar slut. Tycker dessutom att det är jätte konstigt att vi får de bästa vädret nu när nästan sommaren är slut och inte för ca en månad sen, fast jag klagar inte på att värmen äntligen har kommit hit till Sverige. Det tog bara lite tid innan den var här. 
Strandväskan är packad och klar så jag ska snart sätta mig på cykeln och åka dit. Det är så bra att man inte har så långt till stranden.
Aja men vi hörs senare! :)
DATUM: 2015-08-17 / TID: 10:35:41
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D