"
"

På landet och chillar



Hej hej läsare!

Just nu är jag på landet. Vi är här över helgen. Ska tydligen ha så kallad kräftskiva här. Ska nog bli ikväll. Igår kom vi hit så vi åker nog hem imorrn. Är ju söndag imorrn och sen blir det skola igen på måndag. Härligt härligt! Iaf så håller jag nu på att uppdaterar min dator som tydligen inte alls vill bli uppdaterad eftersom att den stänger av sig hela tiden! Är så himla irreterad. Så har nu suttit med det i ett par timmar nu. Snart ger jag nog upp och gör nått annat. Vill så gärna ha en ny dator för min fungerar absolut inte som den ska :( :( wäääää! Hatar ickefungerande saker! 

Idag var jag ute i skogen med mamma och plockade svamp. Fick tyvärr inte så mycket då men man fick iaf motion ute i naturen och det är verkligen inte ofta det händer. Var iaf superbra väder och sånt så det var skönt! Annars så har det väl inte hänt så mycket mer än så...

Hoppas allt är bra med er denna lördag! 
Vi hörs! :)
DATUM: 2014-09-13 / TID: 17:00:05
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D