"
"

Hemma och är sjuk

Jag hade ju misstankar förra veckan om att jag höll på att bli sjuk och det var inte förens i söndags som jag fick ont i halsen och sånt. Så nu är jag alltså då hemma. Kommer tror jag missa ganska mycket i skolan men det är tur att jag tog med mig de mesta böcker hem igår. 

Idag ska jag då ta det väldigt lugnt. Är ju då jätte tjock i halsen och sen är jag nog lite varm också. Idag skulle vi ha orienteringsdag. Men jag känner ju då inte alls för att springa runt i skogen och jaga kontroller med min ömma hals. 

Just läser jag bok och ligger i sängen. Ska snart göra ordning lite te tror jag. Juste ska försöka att sätta in bilder från landet på bloggen idag också och packa upp väskan från landet. 
Vi hörs senare! :)
DATUM: 2014-09-16 / TID: 12:09:54
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D