"
"

Godmorgon på er alla! :)

Hej och godmorgon! :)
Vaknade klockan 9.00 idag. Sov så himla skönt inatt. Sov från klockan 11.00 till klockan 9 så jag har sovit 10 timmar inatt. Är något helt annat att sova på landet än att sova i stan. Är liksom så himla tyst här och sen är det ganska svalt också. 
 
Idag ska vi ju då åka hem. Är ju dessutom val idag så måste nog hem ganska tidigt. Jag får ju då inte rösta eftersom att jag är för ung men man kan ju iaf försöka att vara intresserad. Tycker det är så synd att politik inte intresserar så många unga idag för politik är ju ändå ett väldigt viktigt ämne som styr våran framtid och hur den kommer att se ut. Men det kommer bli spännande att följa det under dagen. Det är ju inte varje dag det är val i Sverige dessutom. 
 
Ska snart bege mig ut på en lite fotorunda tror jag. Har ifs redan tagit ganska många kort här på landet men vill ta några fler. Tycker bara att det är så synd att det inte har blivit så fina färger på löven än. Det är ju då man får som finast kort. Men det ska jag iaf göra nu.
 
Vi hörs senare! :)
DATUM: 2014-09-14 / TID: 11:46:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D