"
"

Friday and ready for the weekend

Har nästan aldrig varit så lycklig över att det är helg som nu. Känns så sjukt bra. Har varit ganska mycket i skolan nu. både inlämningsuppgifter, prov och långa dagar. Idag gick jag t.ex från kl 8.00 imorse till klockan 16.00. Kom alltså hem bara för några minuter sen. Hade 6 st lektioner idag, så sysselsättningen idag har varit på topp :) 
 
Igår slutade jag dock tidigt. Var med sysslingen Hanna efter skolan, vi fotade en massa. Var så fint väder. Det är lixom 23 grader i September!! :O Känns ju jätte konstigt. 
 
Jag hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av höstvärmen! 
Vi hörs! :)
En utav bilderna från igår
DATUM: 2014-09-05 / TID: 17:17:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D