"
"

Dag 3-En person jag vill träffa just nu

Fortsätter som vanligt med min fina lista och idag är det då dag 3. 
Jag vill inte bara träffa en person just nu utan flera utav mina vänner. Dessutom eftersom att jag varit sjuk i några dagar så saknar jag alla mina fina och snälla klasskamrater. Vill även träffa flera utav mina fina vänner som jag inte träffat på ganska länge: Lina och Hanna är några av de. Man känner ju såklart väldigt isolerad när man är hemma och är sjuk så många dagar. Det ända jag kan komunisera är genom min telefon och mina föräldrar. Så jag vill verkligen träffa många nu. 

Tydligen så kan jag inte ladda upp någon bild på Blogg.se appen så inlägget får helt enkelt bli bildlöst :(
DATUM: 2014-09-19 / TID: 21:29:24
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D