"
"

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

  • Mitt fullständiga namn är Maja Eva Afzelius.
  • Jag är 1.65 m lång ungefär och tydligen så kommer jag inte bli längre än så. 
  • Jag pluggar just nu italienska 2.a året men jag har också pluggat franska i 4 år på högstadiet. Däremot så har jag glömt bort allt av franskan...
  • Jag har två leverfläckar på höger hand så när jag var liten så visste jag alltid var höger var bara för att fläckarna var där. 
  • Jag föredrar hällre att bada än att duscha. 
  • Jag äääälskaar glass! 
  • Jag har egentligen lite mörkare hår så jag är inte direkt naturligt blond. Min naturliga hårfärg är typ candré. 
  • Jag har spelat gitarr sen jag var 12 år. Mamma lärde mig grunderna och sen har jag lärt mig själv och utväcklats själv. 
  • Jag är fruktansvärt envis ibland, men det händer bara då och då. 
  • Jag är ganska positiv när det gäller mitt sätt att tänka. Min grundtanke är att det kommer att ordna sig i slutändan. 
 
DATUM: 2014-09-17 / TID: 11:15:30
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D