"
"

Äntligen fredag!

Äntligen är den här veckan slut! Den har varit så sjukt jobbig, både mentalt och fysiskt. Har typ pluggat varje kväll den här veckan och stressat som en dåre... Nu har jag två veckor framför mig med bara musik, en och en annan språklektion också :) Sen så är det looooov!
Dagen var väl bra antar jag förutom det att jag försov mig imorse med en halvtimme och att jag höll på att missa tåget. Fast jag hann.
Har nyss kommit hem från en liten fotorunda jag tog. Blev sjukt bra bilder så ska lägga in de så fort jag är klar med det här inlägget.
Vi hörs senare hörrni! :)
 
DATUM: 2014-03-28 / TID: 17:59:07
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D