"
"

4 bekännelser

  • Jag har världens spindelfobi, bara jag ser en så får jag panik! Även om det är en liten eller stor. Var en gång en var i mitt rum på golvet så jag hoppade upp på sängen och skrek, pappa tyckte jag var galen som skrek för en liten spindel...
  • Jag fryser nästan alltid. Särskilt nu på vintern. Fast tycker att jag fryser ganska mycket annars också. Så måste alltid ha en tröja med mig till skolan och sånt.
  • Jag bär nästan alltid svart eller grått, mest svart. Tycker jag är världens tråkigaste människa bara för det. Så nu kollar jag bara efter färgade kläder i affärer och sånt...
  • Jag har inte växt någonting sen i femman, var 1,64 lång då och är lika lång nu, eller kort eller vad man nu ska säga. Medelång skulle nog jag kalla mig.
DATUM: 2014-01-17 / TID: 18:40:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D