"
"

20 frågor

1. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Hanna, fast sen familjen om de räknas ;)

2. Hur lång är du?

1.64 cm. Har varit så lång sen 5.an ungefär... 

3. hur gammal är du om fem år?

22 om man räknar från iår då jag blir 17.

4. Vilken är den senaste filmen du har sett?

The first time. Ganska bra film faktiskt.

5. Vem ringde du senast?

Mamma

6. Vem ringde dig senast? 

Kommer inte ihåg...

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Jag gillar faktiskt att ringa, Haha, då slipper man skriva ;)

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Varken eller. De är inte gifta så de är typ "sambos"

9. När såg du senast din mamma?

Hon gick nyss igenom hallen :P

10. Vilken ögonfärg har du?

Typ gråblåa tror jag...

11. När vaknade du idag?

6.30. 

12. Vilken plats föredrar du minst?

Hm, vilken konstig fråga... Måste säga väntrummet till tandläkaren för allt är så obehagligt rent!

13. Vad dricker du till frukost?

Oboy brukar jag ta, annars så tar jag någon juice eller så.

14. Har du en dator?

Japp, eller den är egentligen familjens men jag använder den mest så den blir nästan som min.

15. Någonting du inte kan leva utan.

Musiken, vänner och familjen.

16. Vad är det första du gör när du vaknar?

Kollar mobilen för att se vad klockan är. hehe :)

17. Vad brukar du göra innan du lägger dig?

Kollar om det hänt något nytt på Instagram, facebook eller läser bloggar.

18. Vad är det dyraste du äger?

Min gitarr tror jag...

19. Vart skulle du vilja bo?

Svår fråga. Tror kanske någon stor och rymlig lägenhet i sundbyberg, någonstans ganska nära stan iallafall.

20. Om du skulle välja någon plats/land i världen du skulle besöka just nu, vilken skulle du välja?

Jag skulle nog välja något varmt land/plats som t.ex Australien, Florida. Åh, vill så gärna ha värme!

 
DATUM: 2014-01-23 / TID: 22:59:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D