"
"

Lördag, nej det är ju faktiskt söndag idag...

Hej hej läsare!
 
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Sov typ till halv 12 sen åkte jag till kista galleria för att köpa ett par lite tjockare strumpor åt mig själv. Ska nämligen ha de när jag åker till Dalarna nästa vecka. Kommer ju vara ganska kallt så jag tänkte att det skulle vara skönt och varmt ifall jag hade dem.

Just nu så sitter på tåget påväg mot Bro där jag och min familj ska äta middag med några släktingar och vänner. Bloggar nog när jag kommer hem senare. 
Vi hörs! :)
En mobilselfie på mig får det bli. Har inte så mycket nya bilder på mig från min mobil så det får bli den här :)
DATUM: 2014-12-28 / TID: 16:10:34
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D