"
"

Tillbaka på bloggen

Hej hej!

Det var väldigt väldigt länge sen. Några månader iallafall sen jag sist skrev något här på bloggen... I fredags fick jag äntligen jullov och allting strosar väl på som vanligt nu. Känns så konstigt att det snart är julafton och år 2015!! Tyckte det nyss var år 2005. Och det var ändå för 10 år sen. Åren går väldigt fort tycker jag.

Hur är det med er då i vintermörkret? Hoppas allt står rätt till och att ni har ett jättebra jullov! 
Jag själv mår helt okej faktiskt. Känner mig väldigt inspirerad vilket också är en orsak till varför jag ville börja blogga igen. Bloggar nog inte varje dag men ska försöka så gått det går att göra lite inlägg lite då och då. Tycker att det är skitkul att skriva och sådär men ibland kan det kännas lite segt. Men nu ska jag försöka att göra det bästa och försöka skriva så mycket som möjligt och dela med mig av min dag.

Lägger in ett litet sommarcollage så man kan längta tillbaka lite till värmen:
DATUM: 2014-12-22 / TID: 16:55:30
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D