"
"

Dagen före doppardagen

Hej hej!
Idag så är det dagen före julafton!! :D Ja fast det känns ju inte alls så. Ingen snö och dessutom är man inte så förväntansfull som man var när an var liten. Fast det är väl klart att det ska bli trevligt iallafall.
Idag var jag och handlade julmat med mamma, var tre kassar eller nått vi fick bära. Sen så fixade jag även lite julklappar till släkten och familjen och slådde in de. Dessutom s bakade jag även, fast det var en liten stund.
Nu när jag tänker på det så har faktiskt hunnit med ganska mycket idag. Ja, jämfört med vad man gör annars, typ kollar på film eller nått t.ex. 
 
Nu ska jag snart kolla på Harry Potter. Hehe hade tänkt att titta på alla filmerna i följd på jullovet så det är väl lika bra att fortsätta med det. Tror jag är på fjärde filmer nu så ska väl se den femte.
 
Vi hörs imorrn om inget annat! :)
DATUM: 2014-12-23 / TID: 20:17:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D