"
"

Imorgon är sommarlovet slut...

Fatta vad tråkigt!! Dessutom är det typ nästsista sommarlovet under hela grundskolan... Ifs måste jag nog ändå jobba nästa sommarlov.
Aja men idag är sista dagen på sommarlovet för imorrn börjar skolan igen. Ska både bli jobbigt och lite kul. Har faktiskt inte träffat någon från klassen på hela sommarlovet förutom en så blir nog kul att träffa alla igen. Dessutom ska det bli skönt att börja med de gamla rutinerna igen :)
Fast jag är verkligen inte alls taggad på att sätta mig i skolbänken igen och jobba eller plugga. Det är något jag verkligen skulle vilja slippa, men jag ska försöka att göra det bästa utav situationen.
 
Idag har jag mest tagit det lugnt. Har lyssnat lite på musik, spelat gitarr och hållt på med datorn. Tänkte sätta på en film nu men vet inte riktigt vilken jag ska se. Jag får se vilken det blir. 
Vi hörs! :)
En gammal bild på mig :)
DATUM: 2014-08-21 / TID: 15:40:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D