"
"

Ni kanske inte visste att:

- Jag hatar att vara barfota inomhus, vet inte varför men på något sätt så tycker jag att det bara är väldigt ofräsht.
- Jag sover aldrig på mage. Varje gång jag lägger mig på mage så känner jag mig illamående. Dessutom så kan jag inte somna om jag ligger på mage så när jag ska sova så lägger jag mig alltid på rygg eller på sidan.
- Jag har ett ärr på mitt knä efter att jag i femman ramlade när jag sprang till bussen.
- Jag ÄÄÄÄLSKAAR kyckling. Tror att jag faktisk skulle kunna leva på det nästan varje dag.
- Jag är ganska ordningssam när det gäller mitt rum. T.ex så har jag mina kläder i perfekta högar sorterat efter färg i garderoben.
DATUM: 2014-04-07 / TID: 18:57:00
Kommentarer
Postat av: Celine

Jag kan bara somna på magen! haha!

2014-04-07 @ 22:07:21
URL: http://celinelf.se
Postat av: ♥ Fridasinspiratiion - mode&skönhets blogg ♥

Vilka roliga sanningar, jag kan inte heller sova på magen, haha!:)

2014-04-08 @ 13:53:18
URL: http://fridasinspiratiion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D