"
"

Måndag

Hejhej!
Hoppas ni har haft en bra helg.
Jag hade en ganska bra helg. Pappa var borta så jag och mamma var hemma och hade en liten "tjejhelg" I lördags så var jag och mamma och shoppade, köpte bl.a ett par nya skor. I
går städade jag mitt rum och sånt. Tänkte att jag skulle plugga men orkade inte men ska försöka att sätta mig med böckerna idag istället. 
 
Dagen idag var bra. Var ju då somvanligt i skolan. Fick veta att jag tydligen ska ha nationellt prov imorgon i engelska, och det fick jag veta idag! Fast det är ju ändå något man inte kan plugga till.
Hoppas ni haft en bra dag så här långt!
Vi hörs senare! :)
Vill ha sommarlov! :)
 
 
DATUM: 2014-04-28 / TID: 16:56:00
Kommentarer
Postat av: Clin

Vad mysigt med en mamma helg =)

Sv: Sardinien har jag aldrig besökt men det står på listan ;)
Jag har inte varit i Italien på måååånga år och skulle vilja visa mina barn detta underbara land. Kanske nästa år?!
Språket, maten, människorna. Ja. allt är bara så underbart där =)
Hoppas du haft lika fint väder som vi har idag och ha en fortsatt trevlig kväll

2014-04-29 @ 21:59:37
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Emelie

hoppas du får en fin och rolig valborg, kramis!!

2014-04-30 @ 13:07:33
URL: http://eeemes.forme.se
Postat av: MATILDA

fina bilder!

2014-05-02 @ 14:13:02
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D