"
"

Bakdag

Hejjsan svejjsan allihopa! :)
Idag sov Hanna över hos mig. Igår hade vi filmkväll och spelkväll, spelade bl.a Kalaha och sen så såg vi två filmer. Vid 1.00 gick vi och la oss.
Idag så har vi bakat en massa, bl.a cupcakes och chokladbollar. Kul, kul. Känns som att jag är inne i en sådan kreativ period. Har typ varit sugen på att baka i en vecka nu eller nått och det är ju alltid roligare att ha någon att baka med än att göra det ensam :)
Känns sjukt bra att ha påsklov nu och sen dessutom att det är fint väder är ju alltid ett plus.
Här är våra fina bakverk:
DATUM: 2014-04-15 / TID: 16:25:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D