"
"

Torsdag

Hej hej! :)
Har ni haft en bra torsdag?
 
Min dag var sådär. Var seg hela dagen. Var tvungen att gå upp extra tidigt imorse eftersom att pendeltågen inte går på 4 dagar eller nått. Iallafall så vaknade jag runt 6.30 imorse av att alarmet på mobilen gick, och sen på något konstigt sätt så stängde jag av det, haha vet inte hur jag lyckades med det. Sen somnade jag såklart om igen då. Typiskt mig. Det var iallafall tur att mamma väckte mig en stund senare. Annars så hade det gått illa.
 
Resten utav dagen var jag jätte trött, kändes som att jag gick i koma ett tag... Sista lektionen var inställd så jag slutade hyfsat tidigt. Kom hem vid 14.00. Sen tog jag min gitarr och övade på några låtar. Efter det så lyssnade jag på musik och vilade.
 
Nu ska jag gå in i köket och ta mig någor litet att äta.
Vi hörs imorrn!
Godnatt♥
DATUM: 2013-09-26 / TID: 22:46:31
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D