"
"

Måndag

Hejhej!
Idag har varit en bra dag! Hade en inställd lektion idag, idrotten vilket var ganska skönt. Hehe, hade 2 och en halv timmes rast, sjukt nice! :) Sen så hade jag samhällskunskap och engelska.
När jag kom hem så lyssnade jag lite på musik, läste lite utav svenskaboken som vi ska läsa till nästa vecka och sådant. Efter det så åt jag och nu ligger jag här. Har precis läst lite bloggar och lyssnat på en låt om och om igen som jag ska lära mig till imorrn, men den börjar fasna nu. 
Snart så ska jag gå in till vardagsrummet och kolla lite TV. Måste även plugga lite italienska till imorrn. 
Vi hörs imorrn eller nått... :)
DATUM: 2013-09-23 / TID: 21:07:17
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D