"
"

Oktober

Då var oktober här igen. Jag gillar faktiskt oktober, det är en bra månad. Är en ganska bra temperatur ute och sen kan man vara inne och mysa framför serier, filmer och annat. Jo, men jag gillar oktober faktiskt. Är även sjukt fint med alla löv som byter färg och så. Det blir fina bilder på hösten, och det gillar ju självklart jag ;)
Har även mycket att se fram emot t.ex som Veronica Maggios nya skiva. Popar några utav hennes nya låtar nu faktiskt från skivan. Tycker hon är sjukt bra! Den jag gillar mest nu är va kvar. Sen är det ju en massa serier som kommer tillbaka :D 
Bilden tog jag igår :)
DATUM: 2013-10-03 / TID: 16:52:21
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D