"
"

Lördag


Godmorgon!
Nu har jag precis vaknat upp. Fick en liten chock när jag såg klockan. 11.00. Fast det var iaf bra att det inte var 12.00 som jag ibland brukar sova till på lördagsmornarna. 

Igår så var jag då i skolan. Hade bara 3 lektioner så det var skönt. Efter skolan så messade Hanna mig om bi kunde träffas och snacka lite. Så efter skolan så fikade vi på Wayne's coffee. Tog en jätte stor chai latte som jag inte orkade dricka upp och en kladdkaka med grädda och samma sak där, så Hanna fick hjälpa mig med att äta upp den. 

När jag kom hem så satte jag mig och lyssnade på musik och ritade. Sen messade Lina mig och frågade om vi kunde göra något så det blev en bio, tittade på en film som hette: about time som handlade om en kille som kunde resa bakåt i tiden. Den var ganska bra :)
Sen kom jag hem typ vid 01.00 och då gick jag och la mig. 
Vi hörs senare! 
DATUM: 2013-10-19 / TID: 11:35:33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D