"
"

Helgen

Hejhej!
I helgen så var jag i stan. I lördags så var jag på middag hos min farfar. Hela familjen kom + mina 3 kusiner och min moster så det var riktigt mysigt. På söndagen så var jag på en musikal med familjen inne i stan igen, var inte alls någon bra så blev ganska missnöjd. Den var väldigt lång och seg, pågick typ i 4 timmar, fatta vad trött jag va på slutet. Dessutom så var det till klockan 20.00 på kvällen.
Igår så ringde jag min syssling Hanna och frågade om hon skulle med till stan och shoppa och fika. Tog en fika på espresso house och sen så shoppade jag en kofta, örhängen och en sjal, Hanna gick runt och shoppade mycket hon också, bl.a till ett halloweenparty som hon ska gå på. Så ja, det blev en hel del stan i helgen.
 
Idag så har jag bara sett filmer och serier, har bara gått runt i pyjamasbyxor hela dagen och helt osminkad så har varit jätte skönt. Behöver sådana dagar också. Dessutom så har jag börjat packa. Åker till Dalarna imorrn och är borta till söndag. Skönt att få lite miljöombyte, dessutom så ska jag försöka att ta lite kort, hoppas bara på fint väder :)
Åh, vad jag älskar lov!! Önskar bara att man hade fler...
Nu har jag nyss sett på tonårsbossen. Alltid lika kul! 
Godnatt!
 
 
 
 
 
 
DATUM: 2013-10-29 / TID: 23:56:02
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D