"
"

TISDAG

Hej hej mina fina läsare! :)
Hur är det med er? Har ni haft en bra start på veckan? 
För mig så har det varit bra. Inte väldens bästa uppdatering på bloggen dock, och jag är ledsen för det... Men jag känner att jag mår bra och att skolan snart är över. Har däremot några grejer som måste vara inne. Sen är det ju bara att njuta av sommarlovet. Den 14.e juli får jag sommarlov. När får ni lov?
 
Dagen idag har varit ganska lugn, däremot så har jag kännt mig ganska konstig, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Men det måste nog bero på förkylningen. Är ju fortfarande inte riktigt bra. 
Men ni får ha det bra!  ;)
 
DATUM: 2013-05-28 / TID: 19:38:30
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D