"
"

Med teet i hand och en tidning att läsa...

Så ligger nu i sängen och har precis druckit lite te och läst nya Frida som kom i brevlådan idag. Blir allitid glad då :D Har precis ringt lite samtal med Lina också. Men ja, jag mår bra nu. Fortsatt lite stressigt i skolan men nu har jag iallafall bockat av en sak: Uppsatsen om andra världskriget är äntligen klart. Har skrivit 4 och lite till A4 bara om slutet på andra världskriget på datorn. Jobbigt, jobbigt. Men känner mig väldigt stolt nu i efterhand! 
 
Jag ska faktiskt snart stänga ner datorn och gå och lägga mig. Sov i 5 timmar inatt. Kunde inte alls sova i mitt rum så gick och sov på soffan ist. Måste sett väldigt kul ut, haha. Sen har tydligen mamma och pappa skapat en ny regel om att jag inte får använda bärbara datorn efter 21.00 typ. På helger också! :( Fråga mig inte varför...
 
Men nu så ska jag fortsätta läsa FRIDA så hörs vi!
DATUM: 2013-01-31 / TID: 20:29:04
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D