"
"

Ni kanske inte visste att...

  • jag har sjungit sen jag var väldigt, väldigt liten och spelat gitarr sen jag var 12 :)
  • jag är inne i en djup te-period. Vid 7-8 tiden på kvällen måste jag alltid ha te...
  • att jag om ca 40 dagar blir 16 (14 mars)
  • jag hatar att gå barfota inomhus, och särskillt hemma. Don't know why??
  • mitt landställe ligger i öregrund 
  • jag bor i en liten förort utanför Stockholm
  • jag älskar att se "tjej" filmer. Tyvärr så finns det inte så många kvar eftersom att jag sett några st.
  • jag älskar att shoppa, fast vem gör inte det? ;)
  • mitt hår egentligen är candré-färgat och lockigt men jag har blekt det och plattar håret nästan varje dag...
  • jag har världens uslaste självförtroende, fast att jag har blivit bättre på att tro på mig själv under högstadiet.
  • mitt favorit-ämne i skolan är musik och syslöjd
  • jag inte har några syskon
  • jag är väldigt, väldigt morgontrött och kvällspigg
  • jag hatar tröjor som kliar.
  • jag älskar randigt!
  • jag är ganska pedant. Gillar inte alls när mitt rum är stökigt.
  • jag har världens humör-svängningar. As, jobbigt. ena stunden glad, andra stunden sur...
  • jag älskar hundar. Har faktiskt redan planer att skaffa en när jag blir stor.
Fler "lära känna mig" inlägg kommer senare någon gång :)
DATUM: 2013-02-01 / TID: 22:04:02
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D