"
"

Snö

Idag blev det äntligen snö. Haha, om några veckor kommer jag bara att tycka att den är irreterande men nu tycker jag bara att det är mysigt med snö. Det är ju faktiskt 2 veckor kvar till jul så tyckte nästan att det var dags. Däremot så var det värsta stormen imorse, hade även plattat håret. Såklart så blev det lockigt igen påvägen till skolan så det var ju ganska onödigt att ens platta det från första början. 
 
Skoldagen var bra, kul att träffa alla igen efter att jag varit sjuk i 4 dagar. Fast var en ganska kort dag, bara 3 lektioner. När jag kom hem så åt jag mammas goda saffransbullar som hon bakade igår. Så gott! Imorrn ska jag till stan med Hanna, skulle först dit med Lina men hon kunde inte och jag ville inte riktigt åka själv... Så jag ringde Hanna och frågade om hon skulle med. Jag ska handla lite julklappar och kanske en väska till mig själv som jag har spanat in lite. Får se hur det blir med det. Stan blir det iaf. 
Snöig bild för nått år sen:
Tror inte jag bloggar nått mer idag så vi hörs imorrn! 
Godnatt ♥
DATUM: 2013-12-06 / TID: 23:02:26
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D