"
"

Hur många kramar finns det i världen

Hejhej!
Förlåt att jag inte bloggade igår. Vi hade gäster här då så ville lixom inte vara osocial. 
Idag så var jag i stan med Hanna och fikade och såg på bio. Såg som ni kanske ser på rubriken och på bilden Hur många kramar finns det i världen. Ärligt talet så trodde jag att den skulle bli mer rolig och inte så seg som den var. Men den var ändå gullig :)
Nu har jag precis kommit hem och nu tror jag att jag kanske ska ta ett fotbad och sen lyssna på lite musik.
Vi hörs senare! :)
DATUM: 2013-08-25 / TID: 18:32:16
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D