"
"

Jordgubbar är så gott!

Min största svaghet när det gäller frukt är jordgubbar och persikor som det är gott om på sommaren. Jag blir extremt glad om någon ger mig jordgubbar för jag vet att jag kommer käka upp allihop. Är någon annan så? Det bästa är ju svenska jordgubbar, men vid vintertid så går det bra med jordgubbar från alla möjliga länder. Åh, vad jag blir sugen på jordgubbar nu! 
Haha det här var ett onödigt inlägg men får bli lite så när jag är på landet. Ni får iallafall fina bilder på jordgubbar :)
 
DATUM: 2015-06-20 / TID: 20:50:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D