"
"

Hemfärd idag

Hejhej!
Idag och igår var det som tur var Finare väder med sol och värme. Idag så är det hemfärd på dagens planer och det ska bli skönt. Känner att 3 dagar borta räcker ganska bra. Om det hade varit lite varmare och mer sol så hade man kanske velat stanna kvar här. 

När jag kommer hem så måste jag duscha. Känner mig otroligt ofräsch. 

Inatt så kunde jag inte sova. Vet inte vad det var, kanske värmen eller nått... Iaf så gick jag då ned till vardagsrummet och sov i soffan istället. Var sjukt skönt. Dock så vaknade jag klockan 4 av att morfars hund stod och stirrade på mig. Tänkte att han kanske behövde kissa men somnade sen sedan om och vaknade 10.
3 bilder från Helgen
DATUM: 2015-06-21 / TID: 13:12:30
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D