"
"

3 Tips på redigeringsappar

Jag använder jämt effekter på mina bilder nä'r jag ska posta de någonstans så jag tänkte att jag skulle tipsa er om lite redigeringsappar på mobilen. Alla appar är gratis att ta hem :)
 
Rookie är en app jag börjat använda på senare tiden men den är så bra! Finns att köpa effekter inuti appen men jag har valt att använda de som var där när jag hämtade hem appen. Min bästa effekt är Delight som jag använde på alla mina bilder i det sista inläget med foton från grönan. 
Fotor är en app jag också använder väldigt mycket. Här finns det sjukt många effekter att välja emellan och sen kan man också redigera bilden själv som man också kan göra i Rookie. En väldigt bra app som fixar väldigt bra foton som kanske är suddiga eller så. 
Sista appen använder jag inte så mycket men den är bra för att göra snygga collage, den heter Moldiv och man kan göra hur många olika collage som helst från mallar. Man kan också göra s.k magazines där man kan få text i collaget och en snyggare mall enlgt mig. Allting i appen är inte gratis men det är typ som de andra apparna. Dock så är det som finns på den när man hämtat hem appen riktigt bra. 
DATUM: 2015-06-20 / TID: 16:00:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D