"
"

Till Paris

Jag är hemma nu men jag ska strax bege mig till flygplatsen. Kommer bli sjukt kul att komma dit. Dock så kommer jag till Paris klockan 12.00 inatt men ja. Sen är det ju bara att gå bums i sängen. Jag har faktiskt inte gjort några tidsinställda inlägg så det kommer kanske vara tomt på bloggen ett tag. Dock så vet jag att wifi på hotellet kommer vara bra så ni kanske får lite mobiluppdateringar. 

Men ni får ha det så bra här i Sverige så kanske vi hörs i Paris?
DATUM: 2015-07-20 / TID: 15:04:13
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D