"
"

Onsdag

Hejhej läsare!
Jag har haft fullt upp med att jobba så jag har inte riktigt hunnit med att blogga. Iallafall så har dagarna gått och jag känner att jag får mer och mer koll på jobbet. Om ni undrar och inte riktigt varit med på noterna så jobbar jag på Hemköp. Börjar nu veta vart saker ligger och sånt så det är ju alltid bra ifall någon frågar om vart man kan hitta det där och det där o.s.v :)
Det är världens mest konstigaste väder i Stockholm känner jag. Imorse så var det uppehåll och moln. Sen där vid lunch så var det soligt och efter jobbet så var det skyfall och regnet bara öste ner och nu är det molnigt igen. Kan inte vädergudarna där uppe bestämma sig eller har de beslutsångest? Om det är regn så är det regn en hel dag, om det är sol så är det sol en hel dag osv. Det skulle vara så lättare om det hade varit så.
Aja nu ska jag iaf se lite Youtube videos och sen ska jag återkomma till bloggandet så vi hörs senare!
DATUM: 2015-07-29 / TID: 17:14:58
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D