"
"

Lördag

Halloy läsare! :)
 
Idag så vaknade jag 11.00 av att min dörr stod och knarrade och slog. Hade ju fönstret öppet eftersom att det var sjukt varmt ute nu och då slår dörren om den är öppen, men iaf. Igår bloggade ju då inte jag. Jag har väl typ inte ens bloggat på 2-3 dagar?? Eh jag vet inte. Iaf det som hänt är väl att jag fått sommarjobb :D Mitt allra första. Jag ska jobba på Hemköp vilket jag tror blir väldigt bra. Blev somsagt jätteglad över det eftersom att jag alltid velat tjäna mina egna pengar + att det är bra att få en kick in i arbetslivet.
 
Igår så var jag hos en barndomsvän till mamma. Vi åt supergod grillad lax och hade det bara allmänt mysigt. Spelade frågespel gjorde vi också. Hehe, fast kunde typ bara en fråga vilket faktiskt hade med TV spel att göra och jag spelar ju inte ens det men det var väl bra att jag fick rätt på den.
 
Idag så ska jag och mamma åka till mio möbler och köpa ett dörrstopp til vår balkong. Behöver verkligen det nu när det är så varmt. 
Vi hörs senare! :)
Bild från förra sommaren i danmark.
DATUM: 2015-07-04 / TID: 12:57:52
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D