"
"

Hej hej läsare!

Igår så åkte ju jag och badade, var ganska varmt i vattnet. Om det Inte är det då badar jag inte ens men det gjorde jag igår så det blev det första riktiga doppet för iår. Efter det så träffade jag Lina som varit på språkresa i England i 3 veckor. Var så sjukt härligt, vi satt och pratade, lyssnade på musik och blev myggbitna eftersom att vi satt ute till klockan 1, halv 2. Så nu kliar det typ på hela kroppen. Det är det värsta med sommaren, alla kryp som kommer fram. Särskilt myggor och getingar. 

Haha juste apropå getingar så drömde jag inatt att jag hade 500 getingar som var runt mitt huvud och att det var en getinginvation på min skola. Jag drömmer så konstigt ibland.

Ett par bilder från igår kväll:

DATUM: 2015-07-06 / TID: 12:28:10
Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Så fint ställe :D

2015-07-15 @ 12:03:35
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D