"
"

Fredag utan fredagskänsla

Hej damer och herrar! 
 
Idag så är det fredagoch jag säger det inte för att jag direkt är glad eller så för nu när man har sommarlov så känns alla dagar exakt lika dana ut. Det är ju faktiskt fredagarna som är mest speciella när man går i skolan då man alltid längtar till helgen.
 
Iallafall så har jag idag sorterat allamina skrivbordslådor så att de ser bra ut. Jag kan väl inte riktigt säga att det blev världens bästa resultat för när någonsin blir de det? Jag har verkligen försökt göra allting för att slippa städa och sortera de för varje gån jag öppnat de så har jag fått panik. Allt ligger hullerombuller och nä usch, men äntligen så har jag sorterat de iallafall.
 
Fortsättningsvis idag då? Jag ska nog faktsikt inte göra så mycket. Kanske att jag börjar småpacka lite till Paris. Åker ju dit måndagkväll. Jag har ju dock helgen på mig så fårväl se...
Vi hörs! :)
Bild från förra sommaren
 
 
 
DATUM: 2015-07-17 / TID: 16:48:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D