"
"

25 frågor om mig själv

Hur gammal är du? 18
Vem var den du senast träffade? Min mamma och pappa
Hur lång är du? 165 cm
Senaste filmen du såg? The longest ride
Vilken ögonfärg har du? Gråblåa fast har även lite grönt i de och i det högra så har jag en väldigt minimal brun fläck.
Vem fick dig att skratta senast? Det var igår då jag såg en youtube video av en man som dansade. Grät tillochmed och sen höll jag på att dö av skratt.
Vem fick dig att le senast? Oj svårt att säga, ler typ alltid :)
Vilken är din favorit glass? Ingenting slår Magnum white
Vad brukar du äta till frukost? Typ 2 mackor med smör och marmelad och sen antingen en kopp te eller ett glas juice om det finns hemma.
Vilket humör är du på just nu? Lite seg, men glad.
Vilken/vilka favoritfärger har du? Om jag skulle säga allmänt så är det typ lime grönt. På kläder gillar jag mer svart gråa toner dock. 
När är du född? 1997
Har du piercingar? Om hål i öronen räknas så ja. 
Oordning eller ordning? Jag hatar verkligen när det är oordning så ordning är min grej, perfektionist som jag är.
När vaknade du idag? Skäms lite för att säga det men jag vaknade halv 1.
Vem ringde dig senast? Typ någon försäljare som ville nå pappa
Vem ringde du senast? Pappa
Ditt senaste sms och från vem? Det var från mitt sommarjobb som ville påminna mig om att jag ska jobba den 27 juli klockan 8.00 och att jag skulle ha bekväma skor på mig och att jag skulle ta med mig hänglås.
Vad gör du om 30 dagar? Då har jag tyvärr börjat skolan och går i 3.an! 3.an
Favoritartist/grupp? Just nu måste jag säga Gavin Degraw eller Sara Bareilles
Vad är det värsta du vet? Rasism och andra orättvisor
Vad är det bästa du vet? Att vara med familjen och vänner eller att spela gitarr
Vilken hårfärg har du? Mörkare blond 
Vad åt du senast? En glass från Mcdonals som jag faktiskt äter just nu 
Vad ska du göra när du svarat klart på frågorna? Jag ska hem, just nu sitter jag nämligen i bilen.
 
DATUM: 2015-07-18 / TID: 17:44:00
Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

fin du är! :)

Svar: Nejmen tack så mycket Matilda :)
Maja Afzelius

2015-07-18 @ 20:30:48
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Hanna

Kul att få läsa lite om dig. :-D

2015-07-18 @ 23:13:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Trevliga frågor :D

2015-07-18 @ 23:19:59
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D