"
"

Sol och bad, hurra hurra!

Hejhej!
Dagarna har egentligen bara gått och jag har haft fullt upp med att bada och sola. Det har varit så sjukt fint väder och just nu känner jag att sommaren faktiskt kan ta slut när som helst. Jag skulle inte vilja det men om den gör det så känner jag mig ganska nöjd för de senaste dagarna har jag bara spenderat i vattnet eller i solen. 
 
I fredags så åkte jag och Lina ut till Finnhamn. Ett vackrare ställe har jag inte sett på¨länge. I loved it. Fick gå upp tidigt på morgonen dock för att komma dit men det var det värt. Vi solade, badade, fotade och åt sjukt gott. Bilderna åvan är därifrån om ni undrar men ni ska få fler bilder därifrån sen. Det var iallafall sjukt härligt och en jättefin ö. Om ni får tillfälle så rekomenderar jag er att åka dit. 
 
Sen har jag badat mer. Igår så var jag och Lina vid bonäs och solade och badade en massa. Det var också väldigt nice. Fick dessutom bättra på brännan lite vilket var bra. Har ni haft det bra i solen? 
 
Tyvärr så börjar skolan om en vecka och jag börjar på fredagen den 21.a augusti. Jag vet, mycket märkligt att börja en fredag. Dessutom är det ju typ bara två timmars upprop, ifs får man schemat och man får välja skåp. Dock så känns det ändå lite konstigt att komma dit 2 timmar och sen få helg igen. När börjar ni skolan nästa vecka? 
Aja men nu ska jag snart bege mig av till Kista så vi hörs senare! :)
DATUM: 2015-08-15 / TID: 15:00:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D