"
"

Skolstart

Hejhej!
Har ni det bra i sommarsolen? Det har iallafall jag.
Vad har hänt sen sist då? Jag har börjat skolan vilket jag gjorde i Fredags, var bara ett litet upprop som vi hade + lite ny info. Var väl där ca 2 timmar. Sen på kvällen hade jag både Lina och Frida hemma hos mig. Vi åt middag, kollade på film och hade det allmänt trevligt. 
I lördags så var jag på badstranden med Lina och idag ska jag också till badstranden. Tyvärr har jag börjat fått lite ont i halsen såhär lagom till skolstarten. Lyckat där förkylning, men jag hoppas att den bara är en liten sak och inte någon som är långgående.
Ja, men ni får ha en bra söndag så hörs vi senare! :)
Bild på mig från förra sommaren
 
DATUM: 2015-08-23 / TID: 10:50:47
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D