"
"

fullt upp...

Usch, känner ångest för att jag inte bloggat. Har haft jätte mycket i skolan. Hade t.ex tre läxor till idag, TRE LÄXOR!! :O Så pluggade nästan hela kvällen igår.
 
Idag har jag varit sjukt grinig. Brukar ha vissa dåliga dagar ibland. Fast blir väl bättre imorrn förhoppningsvis. Fredag imorrn! Blir alltid lycklig när jag tänker på fredagar, haha. Aja iallafall så ska jag väl snart äta. Är så hungrig så att jag kan äta en hel häst. Eller visst brukar man säga så? ;) Ska snart lägga ut lite andra inlägg till er, fast min blogginspiration är noll. Om ni kommer på något som jag kan blogga om så kan ni väl kommentera?? 
 
Nu ska jag äta så vi hörs senare! :)
Bild tagen i Dalarna.
DATUM: 2014-01-23 / TID: 19:10:57
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D