"
"

Slarver...

Nu har jag blivit en slarver igen när det gäller bloggen, och det är jag verkligen ledsen för. Skolan och livet har liksom kommit emellan, men allt är bara bra med mig. Nyss har jag varit ute och sprungit lite. Var jätte skönt att göra det och har tänkt på det väldigt länge också. I mitt horoskop så stod det att jag skulle fokusera mer på min hälsa och motionen.
 
De senaste dagarna har jag umgåtts med mina underbara vänner, både från skolan och mina gamla fina vänner. Igår var jag t.ex på fest hos Lina eftersom att Johanna och Lina hade fyllt år 4 dagar innan. Blev en bra kväll med skratt, mys och mycket tjejsnack. Sen var jag även dagen innan hos Lina och såg en bra film som jag ska tipsa om senare, jag har även fått många ideer till en ny låt som jag ska skriva. Får se när det blir bara, hehe... Sen var jag även på musikal i torsdags så livet leker. Juste shoppade även ganska mycket saker igår som jag ska fota och lägga ut på bloggen, men det får bli senare.
 
I fredags så var det ju fredag den 13.e. det första jag gjorde på morgonen var att missa tåget med en liten sekund. Skulle precis trycka på knappen som gör att dörrarna öppnas och precis då så åker tåget vidare, ååååååååhh fan vad irriterad jag blev. Så jag kom ju då försent till skolan för första gången på gymnasiet, nej. Dagen började verkligen inte bra. Men den blev bättre sen.
Nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi senare!
Ledsen för det långa inlägget...
DATUM: 2013-09-15 / TID: 13:55:03
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D