"
"

Godmorgon

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott.

Ligger just nu i sängen. Vaknade för en halvtimma sen ungefär. Vet inte alls varför jag vaknade så tidigt men aja. Sen dess har jag bara kollat mobilen men ska snart upp och äta lite frukost och sen göra mig iordning för stan. Måste även höra av mig till Hanna om vilken tid vi ska ses.

Hoppas även att tågen går idag... Är ju inte så mycket snö ute så jag tror inte det ska vara något problem men man vet ju aldrig.
Vi hörs! :)
Gammal bild
DATUM: 2013-12-07 / TID: 10:19:04
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D