"
"

Popar veronica maggio

Hejhej! :)
Just nu ligger jag i sängen och popar Veronicas nya singel Sergels Torg. Jag älskar den! Så bra, fast ja hon brukar ju vara bra i vanliga fall. Jag gillar mest att hon sjunger på svenska, det blir lite mer personligt då.
 
Dagen idag var bra. Fick schemat, det var ganska nice faktiskt. Är bara det att vi typ ska få nytt om 2 veckor... Vill gärna behålla det här, jag börjar t.ex kl 12.00 på onsdagar och 9.30 på fredagar :) Däremot så hatar jag luncherna. Någon dag har jag bara drygt 20 min lunchrast. Hur ska man hinna äta, gå till skåpet och ta grejerna, sen gå till huvudbyggnaden där salen ligger på 20 min! :O Lite stressigt.
 
Idag hade vi även lite "lära känna övningar" och "namnövningar". Känner lite mer personer nu än igår så det var bra. Namnleken hatade jag däremot. Det var den när man ska vara i en ring och säga de namn som redan gått och sitt eget och jag var naturligtvis sist och alla 33 personer. Gissa hur lätt det var (not), men de andra hjälpte mig så då kändes det lättare.
Efter det så åkte jag hem och åt lite mellis. Var jätte hungrig för maten i skolan var hemsk idag! usch
Nu ska jag kanske snart cykla till Lina om det blir nått så vi hörs senare! :)
Haha oj, vad långt inlägget blev... Hoppas ni orkar att läsa.
 
 
 
 
 
DATUM: 2013-08-23 / TID: 18:37:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D