"
"

Nu ska jag försöka igen...

Nu är sommarlovet här och jag ska än en gång försöka att blogga. Har känt att jag faktiskt velat det länge. Dock så har jag inte haft tid förens nu att försöka att blogga regelbundet. Jag fick ju sommarlov igår. Mitt mål är att göra 1-3 inlägg/dag. Vi får se hur det går. Jag tänker blogga om samma saker som innan. Alltså mode, foto, musik och inspiration. Jag ska vara borta lite i sommar men dock så har jag en ny dator som jag kan ta med mig och blogga överallt.
Jag måste också säga att designen är någonting som jag bara har nu. Alltså kommer jag att fixa den senare när jag har tid. 
 
Just nu är jag så lycklig över att sommarlovet har börjat och att jag äntligen kan slappna av och kan satsa på att göra de sakerna jag gillar att göra. Jag ska blogga, fota, skriva låtar och läsa böcker. Om vädret tillåter så kommer jag ju också såklart att bada och sola också väldigt mycket. 
Jag hoppas att ni också är nöjda med att ha sommarlov/semester och att ni mår bra. Jag tycket själv att det är så skönt eftersom att 2.an har varit väldigt tuff skolmässigt och att jag hoppas att 3.an kommer att bli mycket bättre :) 
Vi hörs senare!
 
DATUM: 2015-06-13 / TID: 12:31:53
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D